maandag 12 juli 2010

Het Hobbykoffertje gaat stoppen en een uitnodiging voor het nieuwe blog!


Lieve allemaal, na heel lang wikken en wegen, mezelf suf piekeren, slapeloze nachten en heel veel gezondheidsproblemen heb ik de knoop doorgehakt: we gaan stoppen met onze webwinkel Het Hobbykoffertje! In deze branche waar de papierlijnen, stansen, ponsen, mega hoeveelheid diversiteit aan stempels elkaar razendsnel opvolgen is het heel moeilijk om hierin mee te gaan. Ik kreeg door de stress die dit me opleverde enorme gezondheidsklachten. En met twee ouders die beiden zwaar hartpatient zijn wordt de angst daarmee groter dat al die stress echt niet gezond kan zijn!
Enige tijd geleden zijn we ook begonnen met het inkopen van leuke romantische, landelijke en brocante woondecoratie artikelen en het maken van handgemaakte decoratieve zeepjes. Tijdens het inkopen, verkopen en maken van deze leuke artikelen merkte ik dat ik hierin heel veel ontspanning vond. Het is ook een heel stuk rustgevender om je te realiseren dat een artikel wat je graag wilt verkopen tijdloos is, immers rotan, zink, zeep en dat soort leuke artikelen zijn altijd prachtig, of je die nu of over 4 maanden koopt. Dat geeft een enorme rust, ik hoef niet zo hard te presteren voor mijn gevoel. Ik 'loop niet achter' zoals dat in de scrap en kaartenmaak wereld wel al heel snel is...

Stoppen betekent natuurlijk ook LEEGVERKOPEN!! Op al die mooie artikelen van nog geen half jaar oud komt een korting van maar liefst 35%!!!! De leegverkoop duurt totdat alles op is. Denk eens aan al die super gave artikelen die je nu supervoordelig in kan kopen: clearstempels, Distriss inkt, liquid pearls, glitterlijm, Creatable's, stansen, papierlijnen, paperpads, teveel om op te noemen. Wij hopen dat we over niet al te lange tijd kunnen zeggen dat alles op is en we het dus echt achter ons kunnen laten. Op o.a. marktplaats zullen wij ook onze produkten te koop aanbieden, dus het kan zeer snel gaan, wil je dus graag je collectie aanvullen, kom dan snel kijken! In de webwinkel (bij laatste nieuwsbrief o.a.) kan je zien hoe de uitverkoop werkt.

Het designteam blog blijft voorlopig nog bestaan hoor! Ik vind het leuk om al die mooie creaties die we met zn allen hebben gemaakt terug te kunnen zien en de tutorials in te kunnen kijken.

Bij een nieuwe start met een andere webwinkel, die er nu ook sinds kort is! hoort een nieuw blog, want ja, ook dat is erg verslavend hihi... Ik zou het natuurlijk ontzettend leuk vinden als jullie ook hier volgers van willen worden en gezellig een reactie achter zouden willen laten! Wat kunnen jullie nu en in de toekomst gaan zien in de nieuwe webwinkel www.kaatjebrocant.nl : romantische, landelijke en brocante woonartikelen, zoals vergrijsd rotan, geurkaarsen, geurzakjes, brocant serviesgoed, stolpen, schaaltjes, voorraadpotten, maar ook de prachtigste zeepjes, leuk voor originele kraamcadeautjes, maar ook voor jezelf! In de nabije toekomst willen we dit uitbreiden met zink uit grootmoeders tijd, prachtige brocante kerstartikelen, maar ook kleine meubeltjes. Op het blog van Kaatje Brocant: www.kaatje-brocant.blogspot.com lees je mee achter de schermen van Kaatje, welke leuke nieuwe workshops er gegeven zullen worden (marsepeinen taarten decoreren en prachtige zeepkettingen maken om wat te noemen, maar ook nostalgische kaarten maken)en zullen er ook nieuwe artikelen in terug te vinden zijn. Maar ook voor gezellige babbels over van alles en nog wat hoop ik jullie op het blog terug te zien. Natuurlijk zullen er ook regelmatig leuke scrap en kaartenmaak projectjes te zien zijn, want ik ga voor onze plaatselijke leuke hobbywinkel Het Schaartje (www.schaartje.nl) leuke demo's, hobbydagen en workshops verzorgen. Komen jullie gezellig eens langs op www.kaatje-brocant.blogspot.com ?

Heel veel liefs,
Monique.

4 opmerkingen:

  1. Och !

    Naja als je ergens mee moet stoppen moet je dat doen zo is het.
    En ik vindt het super leuk hoe je nu verder gaat zolang jij maar gelukkig bent ;)

    Ik zal eens in je webwinkel gaan kijken met je leeg verkoop misschien is er nog iets hihi!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey lieve monique,

    Ik vind het natuurlijk jammer, maar begrijpen doe ik het wel. Ik hoop dat je snel weer plezier krijgt in de dagelijkse dingen.Ook wil je heel graag sucses wensen met je zeepjes natuurlijk kom ik langs om te kijken.
    En ik hoop toch zo af en toe eens contact met je te houden.

    XXX Liefs En een dikke knuf Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi

    ook ik wil even zeggen dat ik het erg jammer vind. maar wel begrijpelijk. en het moet wel een "hobby"blijven.

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen