vrijdag 7 mei 2010

Cricut cartridges opruiming!! Nu extra toegevoegd!!


Zo langzamerhand barst mijn zolder zowat uit zijn voegen! Tijd dus voor een opruiming! Op dit moment heb ik een 8tal cartridges in mijn webwinkel geplaatst, onder de rubriek: Tweedehands. De cartridges kosten € 33,50 per stuk, natuurlijk gelden ook de lage verzendkosten van maar € 2,99 voor deze cartridges!
De cartridges waar het om gaat is BASECAMP MINI MONOGRAMS SPONGEBOB SQUARE PANTS DREAMS COME TRUE MICKEY AND FRIENDS SHAPES en PAPERDOLL DRESS UP deze laatste is ook super leuk om uit te stansen in wit correspondentie papier en dan in te kleuren!! New Arrival
en de moeilijk te krijgen cartridge Accent Essentials (deze is € 37,50)En wat ook nog eens super leuk is: je dingt automatisch mee met de DOUBLE DO XL loting! Want vanaf € 25,00 (exl. verzkst) wordt er een lotnummer aan je naam gekoppeld en doe je mee!! (de designteamleden mogen met de loterij niet meedoen)
Neem snel een kijkje in de webwinkel!

4 opmerkingen:

  1. mo!!!!!!!!!!!!!!! Deze wil ikke kopen aub

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welke Yvon, de Mickey and Friends? Bestel hem anders even via de site, als je op de link drukt kom je in de winkel.

    groetjes!
    Mo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou hem voor je apart, mail me even wat je wilt, halen of opsturen?

    groetjes!
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen