zaterdag 12 juni 2010

Mini Layoutje Mike!!






















Goedemiddag allemaal,

Ik kreeg deze week van Monique mijn bestelling binnen. En ik ben gelijk met het papier van Pitter Patter van Making Memories aan de slag geweest. Ik heb een cirkel gesneden in de ster met de SCAL. Op de uiteindes heb ik drop pearls geplakt van Joycraft.
De stoffen letters van MIKE heb ik op een stoffenmarkt gekocht. Het papier kun je in de webwinkel van Monique vinden. Bedankt dat jullie langskwamen om te kijken. We vinden het leuk als je een berichtje achterlaat. Een heel fijn weekend allemaal.

Groetjes Ilonka

4 opmerkingen:

  1. WOUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
    WAT IS DAT MOOI GEMAAKT ZEG
    HEEL MOOI
    EN WAT EEN LEKKER VENTJE HEB JE TOCH


    GROETJES ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zeg, en wat een schatje is het toch, waar zou hij van dromen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Ilonka! En wat een pracht ventje, om op te vreten!

    liefs,
    monique.

    BeantwoordenVerwijderen