vrijdag 4 juni 2010

Weer een aantal cartridges in de opruiming!







Bijna alle cartridges die ik een poosje geleden aanbood zijn inmiddels verkocht, sommigen gingen echt razendsnel! Omdat ik definitief ben gestopt met het maken van traktaties (medische klachten omdat ik zo intensief aan het knutselen was ruim anderhalf jaar lang aaneengesloten)ruim ik wederom een groot aantal van de cartridges op. Er zit zelfs een hele nieuwe cartridge bij, compleet in de blister! Dit is de superleuke cartridge Create a Critter á 44,50.(VERKOCHT) De overige cartridges zijn 33,50 per stuk, exlusief de verzendkosten.De cartridges zijn: Plantin Schoolboek, Hello Kitty Greetings (VERKOCHT), Spongebob squarepants, Basecamp, Doodlecharms,Animal Kingdom, Heb je interesse, kan je dit hier bij de reacties melden natuurlijk, of je stuurt me even een mailtje (info@hethobbykoffertje.nl)
Iedereen een heel fijn weekeind!

Monique.

1 opmerking:

  1. Hoi

    wat balen zeg. je medische klachten. maar het is ook wel een heel geregel enzo denk ik. maar wel jammer

    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen